داستان معلم من - قسمت 4

کهکشان کره

اینجا یه کهکشان برای همه ی کی پاپر هاست

داستان معلم من - قسمت 4

 

 داستان معلم من  

数字*゜ のデコメ絵文字 قسمت چهارم 数字*゜ のデコメ絵文字 

 ژانر: مدرسه ای، عاشقانه

 

 

 

 

MY TEACHER

 

.::قسمت4::.

 

 

یون پا و سون سو آن شب را در بیمارستان کنار مادر یون پا ماندند... صبح روز بعد یون پا زودتر بیدار شد... به گوشی اش نگاهی کرد و گفت:((آه... بازم دیر کردم...)).. بلند شد که برود... یکهو چشمش به یون سو افتاد که خواب بود... خواست بیدارش کند اما چیزی نگفت و رفت... چند لحظه بعد یون سو هم بیدار شد... داشت چشم هایش را میمالید که صدای اس ام اس گوشی اش درآمد... در حالی که خمیازه میکشید گوشی اش را در آورد... از طرف یون پا: من رفتم سرکار...

-حالت خوبه؟

+ فعلا خوبم

-خیلی خب مواظب خودت باش...

گوشی اش را دوباره داخل جیبش گذاشت و از روی زمین بلند شد...

سون سو به مغازه رفت... داخل رفت... یک دختر جوان را که لباس پیشخدمت پوشیده بود را دید... دختر به یون پا تعظیمی کرد و گفت:((خوش اومدید...)).. یون پا با تعجب گفت:((آ...آقای ایم کجان؟))... دختر به پیشخوان مغازه اشاره کرد... یون سو دم پیشخوان رفت و گفت:((آقای ایم اون کیه؟))

-آه یون پا... بالاخره اومدی؟

+ اون دختره کیه؟

-اون کارکن جدید مغازه س...

+ کارکن جدید؟؟

-خب... میدونی... تو معمولا دیر میکنی... این خیلی به ضررمه.. اصلا معلوم هست تا الان کجا بودی؟؟

+ خب من...

-آآآاه... اصلا مهم نیست کجا بودی... مهم اینه که الان دیگه مهم نیست کی بیای... چون تو اخراجی یون پا... تو اخراجی...

+ چ... چ... چی؟؟..

-تو اخراجی... معذرت میخوام اما... دیر اومدن تو خیلی بده و به ضررمه... من به تو نیازی ندارم...

یون پا بی حال از مغازه بیرون آمد... گوشی اش را از جیبش درآورد و به یون سو پیام داد: کجایی؟

-دنبال کار...

+ بیا باهم بریم...

-باهم کجا بریم؟

+ دنبال کار دیگه..

-تو که کار داری...

+ دیگه ندارم...

-یعنی چی؟

+ یعنی ایم کوتوله منو از کار اخراج کرد... حالا بیا باهم بریم...

-آآآه... جدی؟؟.. خیلی خب باشه... الان کجایی؟

+ جلوی همین مغازه ی خراب شده...

-باشه... همونجا وایسا الان میام...

+خیلی خب... منتظرم...

-اوکیJ

 

 

 

 

پایان قسمت چهارم:)

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه